Klachten en garantie

Wij van WestBrabantTuinmaterialen.nl zetten ons voortdurend in uw order zo zorgvuldig mogelijk uit te leveren. Bij het klaar zetten van uw order controleren wij alle producten op onze kwaliteitseisen. Ook wij zijn mensen en kunnen fouten maken. Gaat er onverhoopt wat mis, neemt u dan contact met ons op. Wij zullen er dan alles aan doen om uw klacht zo snel mogelijk op te lossen.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@westbrabanttuinmaterialen.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Klachten

Heeft u een klacht, meldt deze dan z.s.m., uiterlijk binnen 2 werkdagen na levering. Melding van een klacht kan per mail. Vermeld hierbij altijd uw ordernummer en stuur bij voorkeur foto’s mee van het probleem.

Garantie

Hout is een natuurproduct en heeft bepaalde eigenschappen, op de pagina ‘’Hout Eigenschappen’’ vertellen wij u hier meer over.
Ook een betonproduct heeft (nadelige) eigenschappen, op de pagina ''Beton Eigenschappen'' vertellen wij u hier meer over.

Genoemde eigenschappen zijn geen reden tot klacht/garantie/omruiling. Gaat er toch onverhoopt wat mis bij of na levering neemt u dan contact met ons op voor een passende oplossing. Wij hanteren de garantie termijn van onze leveranciers.

Transportschade

Hout/Beton is een kwetsbaar product. Ondanks onze zorgvuldigheid kan er onverhoopt wat transportschade ontstaan. Mocht dit resulteren in een enkel onbruikbaar product dan kunt u dit wellicht als zaagstuk apart houden of komen ruilen bij ons in de winkel. Forse schade en meerdere onbruikbare producten bij een levering komt zelden voor. Mocht dit voorkomen dan merkt de chauffeur dit ook op en meld dit bij ons zodat wij hier een omruiling voor kunnen inplannen. Houd deze producten dan dus apart.
Een enkel onbruikbaar hout/beton product is geen reden tot kosteloze omruiling/na levering, bestel dus voldoende en houdt rekenig met breuk.